Friday, October 18, 2013

Mampukah Shila Amzah Tandingi Agnes Monica, Hafiz Cabar Glenn?


KUALA LUMPUR, 17 OKT 2013 : Menerusi 18 kategori yang dipertandingkan dalam Anugerah Planet Muzik 2013 (APM 2013), agak sukar untuk meramalkan artis yang boleh menang mudah dalam mana-mana kategori.

Bagaimanapun, nama penyanyi tempatan seperti Shila Amzah dan Hafiz Suip dijangka bakal menang besar berdasarkan prestasi mereka sepanjang tahun ini.

Apapun, jawapan pasti bagi tanda tanya ini bakal terjawab esok jam 8.30 malam secara langsung melalui saluran Astro Ria (Malaysia), Suria, Ria 89.7FM dan Warna 94.2FM (Singapura) serta Net Media (Indonesia).

Tambah menarik lagi, APM 2013 yang menggabungkan industri muzik Malaysia, Indonesia dan Singapura ini juga bakal diwarnai dengan persembahan artis popular seperti Aliff Aziz, Awi Rafael, Amy Search, Altimet, Bunkface, DJ Fuzz, Dato' Siti Nurhaliza, Hafiz Suip, Shila Amzah, Stacy, Waris, Chakra Khan, Judika, Syahrini dan Jazz Hayat.

Ia juga akan dihoskan oleh gabungan tiga pengacara hebat iaitu Dato' AC Mizal (Malaysia), Adi Rahman (Singapura) dan Sarah Sechan (Indonesia).

Untuk maklumat lanjut tentang APM 2013, sila layari xinmsn.com/APM sekarang!


No comments:

Related Posts with Thumbnails