Thursday, March 11, 2010

Saksikan Konsert Roket! Destinasi: Bintang



KUALA LUMPUR, 11 MAC 2010: Anda sudah menemui bintang Akademi Bintang Akademi Fantasia Musim Ke-7 (AF7), Hafiz, Aril dam Akim selama 7 episod di dalam program realiti Roket! Destinasi: Bintang yang pernah bersiaran di Astro Ria sebelum ini pada 22 Januari hingga 5 Mac lalu.

Anda juga sudah mengikuti setiap kerenah, telatah serta gerak-geri mereka sepanjang 7 episod ini dipaparkan dan bagaimana mereka berurusan dengan pihak penganjur serta pihak penerbit.

Kini saksikan pula detik-detik dan kemuncak hasil persediaan mereka di dalam Konsert Roket! Destinasi: Bintang. Adakah Aril mampu membawakan lagu "Starlight" yang dipopularkan kumpulan Muse dari United Kingdom dengan bagus?

Apakah pula reaksi penonton apabila mendengar lagu terbaru, Inilah Cinta hasil ciptaan Akim sendiri yang berkisar tentang luahan perasaannya terhadap cinta.

Berjayakah pula Hafiz yang juga juara AF7 menjiwai lagu Allahyarham Sudirman "Antara Hujan & Airmata" yang penuh melakonlik dengan begitu baik sekali?

Apa yang menarik ketiga-tiga bintang AF7 ini telah beraksi di pentas yang dilatari air terjun indah di acara kemuncak Konsert Roket! Destinasi: Bintang ini telah diadakan di Borneo Rainforst @ Sunway.

Menarikkan? Jadi, jangan ketinggalan untuk menyaksikan acara kemuncak Konsert Roket! Destinasi: Bintang yang di Saluran Astro Ria (104) pada Sabtu, 13 Mac 2010 ini bermula jam 10.30 malam. Hanya di Astro Ria.


Source : www.murai.com.my

No comments:

Related Posts with Thumbnails