Friday, August 3, 2012

Duet Bersama Hafiz, Siti Bakal Tunaikan Umrah


Teks oleh Kheme Rosly
khemerosly@yahoo.com

Foto daripada Laman Twitter Rasmi Datuk Siti Nurhaliza & Adam&Hawa

KUALA LUMPUR, 3 OGOS 2012 : Kolaborasi Dato' Siti Nurhaliza bersama penyanyi lain seringkali tidak menghampakan. Terbaru, penyanyi tersohor negara ini telah bekerjasama dengan juara Akademi Fantasia Musim 7, Hafiz Suip untuk sebuah lagu duet bersama.

Lagu yang diberi judul Muara tersebut merupakan ciptaan dan nukilan daripada Hafiz sendiri bersama Adi Sixth Sense untuk drama Adam & Hawa lakonan Aaron Aziz dan Nadiya Nissa.

"Siti baru sahaja selesai merakamkan lagu tersebut dan begitu juga Hafiz. Tetapi masih ada beberapa bahagian yang perlu di touch up dan kami akan masuk semula ke studio untuk mengemaskan lagu lagu ciptaan Adi Sixth Sense tersebut.

"Lagu ini dicipta sebagai lagu tema bagi drama Adam & Hawa dan memang dicipta untuk berduet dengan Hafiz. Lagu ini tidaklah terlalu slow dan boleh dikatakan agak catchy juga dan Siti menyukai hasil karya daripada Adi Sixth Sense," ujarnya yang akan merakamkan album terbaru tidak lama lagi.

Bersempena dengan bulan Ramadan juga Datuk Siti Nurhaliza bakal mengerjakan umrah di Tanah Suci Mekah sepertimana beberapa selebriti lain.

"Insyaallah jika tiada sebarang halangan Siti dan suami akan berangkat ke Tanah Suci Mekah pada penghujung Ramadan ini. Alhamdulillah tahun ini ada lagi rezeki Siti dan suami pergi ke sana untuk beribadat.

"Kami akan pulang sehari sebelum hari raya dan akan beraya di Kuala Lumpur pada hari raya pertama. Selepas itu baru kami putuskan untuk pulang beraya di Kuala Lipis atau kampung suami di Kedah," ujarnya mengenai sambutan hari rayanya pada tahun ini.

Datuk Siti Nurhaliza ditemui di majlis pelancaran produk terbaru Simplysiti, Bejeweled yang berlangsung di Berjaya Times Square, baru-baru ini. Dia yang juga pengasas Simplysiti kini sedang sibuk mempromosikan rangkaian terbaru produk kosmetiknya Bejeweled yang telah pun berada di pasaran. Dalam perkembangan lain, dia juga turut mengadakan lawatan ke kaunter=kaunter Simplysiti di seluruh Malaysia bermula pada 1 Ogos ini.



No comments:

Related Posts with Thumbnails