Thursday, February 25, 2010

Ahli Fan Club Awek Hafiz?




25-Feb-2010 Oleh: Murai Batu

KL, 28 FEB 2010: Seronok pulak Murai Batu bila dapat tahu yang Juara Akademi Fantasia Musim Ke-7, Hafiz sekarang ini tengah dilamun cinta.

Patutlah, kebelakangan ini Hafiz nampak macam gembira sangat. Wajah pun selalu berseri-seri. Nyanyi pun macam bersemangat je.

Murai Batu pasti ramai yang nak tahun dengan siapa Hafiz ni bercintakan? Alahhh… dengan siapa lagi? Dengan ahli kelab peminat dialah.

Sebenrnya cerita Hafiz bercinta dengan ahli kelab peminat dia ni, dah lama Murai Batu dengar. Tapi, selagi tidak ada kepastian, Murai Batu tak mahu cerita.

Tapi minta maaflah sebab nama si gadis bertuah tu terpaksa Murai Batu rahsiakan dulu atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.

Cuma apa yang boleh Murai Batu kongsikan kat sini yang si gadis tu boleh tahan comel orangnya. Ibunya orang Sarawak. Bapanya pula orang Negeri Sembilan. Gabungan Satu Malaysia jugalah gamaknya.

Satu lagi yang Murai Batu nak cakapkan kat sini, ramai sebenarnya yang telah merestui hubungan mereka berdua termasuklah ibunda Hafiz sendiri.

Wahhh, baguslah. Murai Batu rasa tidak ada salahnya pun kalau diaorang ni bercinta sebab dia orang ni pun dah besar panjang. Asal diaorang tahu batas-batasnya pun dah cukup.


MURAIBATU: Tunggu Akim pula ceritakan siapa buah hatinya!

No comments:

Related Posts with Thumbnails