Monday, December 31, 2012

Apakah Resolusi Selebriti Malaysia Pada 2013?


Teks oleh Syafiqah Jalal

KUALA LUMPUR, 31 DIS 2012: Pejam celik pejam celik bagai tak terasa waktu yang berlalu. Sedar tak sedar, tinggal sehari sahaja lagi kita akan berada dalam alaf 2013 yang bakal membuka lembaran baru dalam hidup setiap insan seni.

Namun pastinya, setiap kali menjelma tahun baru semua orang mahukan yang terbaik untuk masa yang mendatang demi menebus segala yang tidak terlaksana atau tercapai bagi tahun sebelumnya. Tidak terkecuali di kalangan selebriti-selebriti tanah air kita dalam usaha mereka melayari dan mengembangkan kerjaya seni mereka.

Ikuti temubual murai.com.my bersama beberapa selebiriti tempatan tentang azam baru yang mereka impikan untuk tahun 2013 ini

.............
Penyanyi, Hafiz Suip

Tahun 2013 saya benar-benar ingin fokus pada kerjaya nyanyian saya, malah saya akan keluar dengan album baru saya berjudul Hafiz pada Januari tahun hadapan. Saya harap dengan album kedua saya ini orang boleh terima kelainan yang cuba saya bawakan nanti. Malah, saya harap tahun depan, tiada lagi cerita-cerita kontroversi yang melanda diri saya supaya kerjaya seni saya dapat berjalan dengan lancar dan baik.

Read the rest of the article at : http://www.murai.com.my

No comments:

Related Posts with Thumbnails