Friday, December 6, 2013

Undian Untuk ABPBH 2013 Sudah Bermula!


Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH), acara gilang-gemilang yang memartabatkan para penggiat seni tanah air, kembali lagi dengan tema 'Majis Alam'  yang merangkumi empat elemen iaitu tanah, api, air dan angin.

Kesemua elemen ini akan diekspresikan pada malam anugerah berprestij ABPBH 2013 pada 6 April 2014 bertempat di Arena of Stars, Genting Highlands.

................

Kembali ke lokasi lama yang begitu sinonim dengan ABPBH, seramai 322 selebriti dan personaliti tanah air akan bersaing pada pusingan awal yang merangkumi 15 kategori utama bagi merebut gelaran Bintang Paling Popular.

Borang pencalonan pusingan awal ABPBH 2013 boleh didapati dalam akhbar Berita Harian (termasuk Berita Harian Ahad) bermula hari ini sehingga (2 Disember 2013) sehingga 29 Disember 2013, memberi kuasa kepada para peminat menentukan calon lima terakhir bagi setiap kategori.

....

HAFIZ is again nominated in the Most Popular Male Singer category. So get your copies of Berita Harian from now til 29th Dec 2013 and cast your votes!! Make him win his 3rd ABPBH Most Popular Male Singer award or perhaps ABPBH2013 Most Popular Artiste!

For full article, go to : http://abpbh.com.my

No comments:

Related Posts with Thumbnails