Thursday, February 16, 2012

HAFIZ WILL BE PERFORMING @ ABPBH 2011!!!


Aaron, Siti & Anuar Hangatkan Pentas ABPBH 2011
  
Petang tadi telah berlangsungnya sidang media pengumuman pengacara, penyampai trofi dan artis yang bakal membuat persembahan di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 (ABPBH 2011), di Holiday Villa, Subang. Bertemakan ‘Celebration - Meraikan 25 Tahun Puncak Kegemilangan’, anugerah berprestij ini akan berlangsung pada 8 April 2012 di Arena of Stars, Genting Highlands.

4 nama yang tidak asing lagi dalam dunia pengacaraan, Sharifah Shahira, Raja Azura, Didie Alias dan Zizan Razak telah diberi tanggungjawab untuk mengemudi acara pada malam itu. Gandingan muka lama dan baru ini pastinya menambah kemeriahan anugerah yang sudahpun memasuki suku abad penganjurannya.

Bagi menyempurnakan upacara penyampaian kesemua anugerah pada malam itu nanti, selebriti seperti Adflin Shauki, Datuk Yusof Haslam, Eman Manan, Erra Fazira, Fazura, Nora Danish, Datin Normala Shamsuddin , Datuk DJ Dave, Rosyam Nor dan ramai lagi dipilih membarisi senarai penyampai trofi.

Bersesuaian dengan kegemilangan penganjuran anugerah ini, nama-nama besar bakal mewarnai pentas ABPBH 2011. Selain dari bintang seperti Dato’ Siti Nurhaliza, Dato’ M Nasir, Dato’ Sheila Majid, Anuar Zain, Ziana Zain, Faizal Tahir, Amy Search dan Jaclyn Victor, edisi kali ini turut menampilkan barisan pelakon popular termasuklah bintang Ombak Rindu, Aaron Aziz, Maya Karin dan Lisa Surihani tampil membuat persembahan.

Berikut merupakan senarai penuh nama-nama yang terlibat pada ABPBH 2011 yang akan berlangsung pada 8 April 2012 di Arena Of Stars, Genting Highlands.

Pengacara
Raja Azura
Sharifah Shahira
Zizan Razak
Didie Alias

Penyampai Trofi
Ady Putra
Afdlin Shauki
Bintang Idola
Chad Hot.Fm
Deen Hot.Fm
Datuk DJ Dave
Dato’ Yusof Haslam
Eman Manan
Erra Fazira
Fazura
Harun Salim Bachik
Mustafa Kamal
Nora Danish
Normala Shamsuddin
Nurul Syuhada
Redzuan Hashim
Rosyam Nor
Shahiq Yusof
Shamsul Yusof
Wan Maimunah
Juara Bintang Idola ABPBH 2011

Persembahan
Aaron Aziz
Adira
Aizat
Alyah
Amy Search
Anuar Zain
Azhar BIBH
Azlan Typewriter
Black
Bob Yusof
Dato’ M Nasir
Dato’ Sheila Majid
Dato’ Siti Nurhaliza
Dayang Nurfaizah
Ezlynn
Faizal Tahir
Fauzi Nawawi
Hafiz
Hazama
Jaclyn Victor
Lisa Surihani
Lisdawati
Man Kidal
Maria Farida
Mas Idayu
Maya Karin
Najwa Latif
One Nation Emcees
Ramlah Ram
Salma
Shiha
Shila Amzah
Stacy
Tam Spider
VIP
Watie Elite
Ziana Zain

Source : www.gua.com.my


No comments:

Related Posts with Thumbnails