Thursday, February 2, 2012

Pesanan Ibu Bapa Menjadi Pegangan Hafiz



Umum mengetahui Awan Nano Nyanyian Hafiz berjaya merangkul Anugerah Juara Lagu 26 disamping berjaya membawa pulang Anugerah persembahan Vokal Terbaik. Crew kami sehari selepas kejayaan beliau sempat melakukan temuramah bersamanya.

Menurut Hafiz beliau rasa bersyukur kepada Allah Swt dan berpuas hati dengan apa yang dicapainya semasa AJL26 dan tidak menafikan bahawa semua yang bertanding adalah pesaing yang kuat untuk AJL26 kali ini. Tambah beliau lagi, rasa terima juga dizahirkan kepada M.Nasir diatas lagu indah yang dicipta untuk beliau. Katanya juga pihak media memainkan peranan yang penting dalam memberi promosi yang baik terhadap lagu awan nano sehingga mendapat tempat di hati peminat dan mengucapkan terima kasih kepada peminat yang tanpa jemu menyokong kerjaya beliau walau apa jua kontroversi yang melanda dirinya.

Disamping itu beliau turut berjanji akan buat yang sehabis baik utk industri negara dan menyatakan saat inilah berjuangan beliau akan bermula. Ditanya pula perbezaan selepas kejayaan merangkul Ajl 26. Hafiz menyatakan tiada perbezaan melainkan ianya melibatkan bebanan urusan kerjaya seni yang semakin bertambah. Mengakui seorang yang sempoi hafiz turut menyatakan, dari dulu sehinggalah kejayaanya di AJL26 baru-baru ini dia tidak pernah berubah sikap.

Tahniah sekali lagi dari Buahmulut diatas kejayaan beliau. Seperti biasa crew kami telah merakamkan beberapa keping gambar khas buat peminat-peminat yang setiasa menyokong kerjaya Hafiz.







No comments:

Related Posts with Thumbnails